تبدیل پی پال به پرفکت مانی

آموزش روش سریع تبدیل پی‌ پال به پرفکت مانی و برعکس

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
8 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

تبدیل پی‌ پال به پرفکت مانی چالشی است که کاربران زیادی را درگیر خود کرده است. امروزه برای خرید از سایت‌های خارجی باید در شرکت‌های مختلف حساب داشته باشید چرا که هر سایت از بعضی درگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موضوع، ساخت و داشتن حساب در هریک از شرکت‌های پرداختی،‌ با ضوابط و محدودیت‌هایی همراه است؛ به همین دلایل و دلایل مختلف دیگر ممکن است بعضی اوقات کاربر مجبور ‌شود موجودی حسابش را به جای دیگری منتقل کند.

اما در مورد پی‌ پال، خیلی از کاربران ایرانی به خاطر احتمال لیمیت شدن حساب پی پال و تحریم‌های پی ‌پال ترجیح می‌دهند در اولین فرصت حساب پی‌پال‌شان را خالی کنند و پول‌شان را به جایی انتقال دهند که خطر بلوکه شدن، آن را تهدید نکند. اگرچه این کار مستلزم پرداخت کارمزدی است که لزوم چندانی بر آن نیست ولی با این وجود، خیلی از کاربران پرداخت کارمزد ناچیز را به ریسک بلوکه شدن کل دارایی‌شان ترجیح می‌دهند و تعداد زیادی از این افراد پرفکت مانی را به عنوان جایگزین پی ‌پال انتخاب می‌کنند.

سوال این جاست که انتقال موجودی حساب پی ‌پال به پرفکت مانی چگونه انجام می‌شود؟ در ادامه به این سوال کاملا پاسخ می‌دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است. این شرکت در سال 2007 تأسیس شد و یک شرکت ثبت شده در پاناما است اما دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس است. با سیستم پرداخت پرفکت مانی، کاربر می‌تواند هر یک از حساب‌های چند ارزی موجود (یعنی دلار، یورو و طلا) را انتخاب کند. واریز پول بسیار آسان است. دارندگان حساب می‌توانند به راحتی از کوپن‌های الکترونیکی یا هر یک از روش‌های تایید شده دیگر برای واریز پول به حساب های PM خود استفاده کنند. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت خوب اما نسبتا جدید است و چندان محبوب نیست. صادقانه بگویم، برخی از مردم در تصمیم‌گیری برای اعتماد به این “چیز جدید درخشان” مشکل دارند.

تبدیل پی پال به پرفکت مانی

حساب پرفکت مانی چقدر مفید است؟

یک حساب پرفکت مانی، تراکنش‌های پرداخت الکترونیکی را بسیار آسان می‌کند. این امکان را به فرد می‌دهد تا به سایر سیستم‌های ارز دیجیتال، پرداخت آنلاین انجام دهد و بالعکس. در نمایه حساب کاربری، حساب پرفکت مانی شما می‌تواند به گونه‌ای پیکربندی شود که پرداخت‌های خودکار را به هر یک از مشاغل اینترنتی شرکت‌کننده انجام دهد. حداقل مبلغ مجاز در یک حساب 1000 دلار و سود آن تا 4 درصد در ماه است. انتقال وجه به و از یک حساب اغلب از طریق مبدل‌های ارز، حواله‌های بانکی، سایر سیستم‌های پرداخت و کوپن‌های الکترونیکی انجام می‌شود. یکی از مواردی که پرفکت مانی را از بقیه متمایز می‌کند، توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو و دلار در زمان واقعی است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت مجازی پی پال

 

انواع موجود حساب‌های PM چیست؟

حساب U که یک حساب دلاری ایالات متحده است، حساب E که یک حساب معادل یورو است و سومین حساب معادل طلا یا حساب G است. صرف نظر از نوع حساب خود، می‌توانید مستقیماً در حساب کاربری خود با نرخ فعلی بازار بین‌المللی پول مبادله کنید.

چگونه می‌توانم در حساب پرفکت مانی خود پول دریافت یا واریز کنم؟

حدود هشت راه برای دریافت یا ارسال پول به حساب پرفکت مانی شما وجود دارد: انتقال فوری بانکی، سیم بانکی، شرکای صرافی تایید شده، پایانه‌های نقدی، کارت‌های نقدی چینی، واریز پیام کوتاه فوری، ارز الکترونیکی و کارت پیش‌پرداخت پول عالی.

آیا پرفکت مانی امن است؟

حساب‌های پرفکت مانی هدف فیشینگ کمتری هستند زیرا محبوبیت کمتری دارند. Perfect Money Incorporation موانع امنیتی ایجاد کرده است که به جلوگیری از انجام بازخریدهای غیرقانونی و تراکنش‌های غیرقانونی با استفاده از یک حساب قانونی کمک می‌کند. این شرکت توانسته این کار را در سه مرحله انجام دهد.

اولاً، یکی از راه‌هایی که شرکت این کار را انجام می‌دهد، از طریق سیستم امنیتی آدرس IP است. در طول ثبت نام حساب پرفکت مانی، آدرس IP کاربر ثبت می‌شود. بنابراین، اگر آن کاربر سعی کند از آدرس IP دیگری به حساب خود دسترسی پیدا کند، باید یک کد پین مشخص را وارد کند.

ثانیاً، در صورت پیکربندی، پرفکت مانی اغلب هر زمان که IP جدیدی در تلاش است به حساب شما دسترسی پیدا کند، احراز هویت پیامکی را درخواست می‌کند. این یک راه عالی برای راهنمایی در برابر هک نیز است.

ثالثاً، از آنجایی که هکرها معمولاً راهی برای دسترسی به حساب‌ها دارند، پرفکت مانی یک کارت کد صادر می‌کند که چندین کد روی آن وجود دارد. بنابراین هر بار که تراکنش راه‌اندازی می‌شود، کد باید برای انجام تراکنش پر شود.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
وریفای حساب پرفکت مانی

 

تبدیل پی ‌پال به پرفکت مانی چگونه انجام می‌شود؟

متاسفانه هیچ روش مستقیمی برای تبدیل پی‌ پال به پرفکت مانی یا برعکس آن وجود ندارد. پس باید از راه غیر مستقیم وارد عمل شوید. کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا دلار پی ‌پال خود را به ریال تبدیل کنید،‌ سپس ریال را به ارز مورد نظر تبدیل و به حساب پرکفت مانی واریز کنید.

برای انجام این کار باید به سراغ شرکت‌هایی بروید که خدمات صرافی آنلاین و پرداخت‌های ارزی را انجام می‌دهند. پیشنهاد ما استفاده از خدمات سفیرپیمنت است. شما بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از آنچه که فکرش را بکنید، می‌توانید با این مجموعه مرتبط و بدون پرداخت هیچ کارمزدی، دلار پی ‌پال را به ارز مورد نظرتان در پرفکت مانی تبدیل کنید.

همچنین برای مطالعه بیشتر در زمینه تبدیل دلار پی پال به ریال مقاله آن را دنبال کنید.

پی ‌پال یا پرفکت مانی؟

حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است که واقعا کدام انتخاب بهتر است؛ پی‌ پال یا پرفکت مانی؟ تبدیل پی‌ پال به پرفکت مانی را انجام دهیم یا از همان پی پال استفاده کنیم؟ در جواب باید بگوییم: کاملا به شما بستگی دارد! مطمئنا کسی نمی‌تواند بگوید که حتما فلان شرکت بهتر است زیرا هریک از این دو شرکت، مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما اولویت دارد و تطابق کدام شرکت با اولویت‌های شما بیشتر است.

اگر امنیت بالا اولویت اول شماست،‌ بهترین انتخاب پی ‌پال است. این شرکت با اعمال قوانین سخت و نظارت‌های ناگهانی، سعی کرده بیشترین امنیت را برای مشتریانش به ارمغان آورد. علاوه بر امنیت بالا،‌ پی‌پال در بین شرکت‌ها و درگاه‌های پرداختی، از بیشترین مقبولیت برخوردار است و در اکثر سایت‌های بین‌المللی (مثل پرداخت‌های مربوط به Apple ID) می‌توانید درگاه پرداخت پی ‌پال را مشاهده کنید؛ این در حالی است که پرفکت مانی از چنین مقبولیتی برخوردار نیست و سایت‌های زیادی وجود دارند که از پرفکت مانی پشتیبانی نمی‌کنند.

در واقع بزرگ‌ترین عیب پی ‌پال، تحریم کاربران ایرانی است که ساخت و وریفای اکانت را سخت کرده است؛ اما این مشکل نیز قابل حل است. شرکت‌های ایرانی معتبری هستند که می‌توانید صفر تا صد خدمات حساب پی‌ پال خود را به ‌آن‌ها واگذار کنید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات سفیرپیمنت است؛ این مجوعه به تمامی نیازهای شما در زمینه‌ی پی ‌پال، مثل ساخت و وریفای حساب پی‌ پال در کشورهای مختلف، شارژ حساب پی پال، تبدیل موجودی حساب پی‌ پال به ریال، رفع لیمیت و خدمات احراز هویت و … پاسخگوست.

انتقال پول از پی پال به وب مانیاما اگر از کسانی هستید که قصد ندارید با نگهداری دارایی‌تان در پی ‌پال ریسک کنید و حوصله‌ی دردسرهای پی‌ پال را ندارید، پرفکت مانی می‌تواند بهترین انتخاب باشد چون ریسک بلوکه شدن دارایی‌تان را به صفر می‌رسانید. درست است که پی ‌پال از نظر امنیت حرف اول را می‌زند اما این اصلا به این معنا نیست که پرفکت مانی امنیت ضعیفی دارد. این شرکت تلاش کرده تا جلوی هرگونه سوء استفاده از حساب مشتریانش را بگیرد و امنیت حساب کاربرانش را بیش از پیش بالا ببرد.

نکته اصلی اینجاست که این شرکت کاربران ایرانی را تحریم نکرده و به همین خاطر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کرده است. کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ نگرانی و یا محدودیت خاصی برای خود حساب باز کنند و آن را با مدارک شناسایی خودشان، وریفای کنند.

علاوه بر این‌ها،‌ کارمزدی که در پرفکت مانی پرداخت می‌کنید به مراتب کمتر از کارمزد پی‌ پال می‌باشد.

اما همانطور که قبلا هم اشاره شد،‌ پرفکت مانی از مقبولیت بالایی برخوردار نیست و خیلی از سایت‌های اروپایی از آن پشتیبانی نمی‌کنند زیرا پرفکت مانی از قوانین مالی اتحادیه اروپا تبعیت نمی‌کند؛ در نتیجه نمی‌توانید همه‌جا از آن استفاده کنید. با توجه به این مسئله به هنگام تبدیل پی‌ پال به پرفکت مانی از قبل بررسی‌های لازم را انجام دهید.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن پرفکت مانی

 

مزایای استفاده از پی پال

  • امنیت بسیار بالا
  • پرداخت کارمزد کمتر برای انتقال وجه به دوستان و خانواده
  • مقبولیت و اعتبار بالا
  • قابلیت مرور و تکرار تراکنش‌ها
  • تخفیف‌های ویژه برای خریدهای آنلاین

مزایای استفاده از پرفکت مانی

  • عدم تحریم کاربران ایرانی
  • تنوع کیف پول‌های و امکان خرید دلار، یورو، بیت کوین و طلا
  • امکان خرید کالا و خدمات از سایت‌های ایرانی و خارجی
  • امکان دریافت و یا اعطای وام با توافق کاربران
  • انتقال وجه بین کاربران
  • درصد بسیار پایین پرداخت کارمزد
  • تنوع خدمات و شیوه‌های پرداختی
  • دریافت ۴ درصد سود سپرده‌گذاری سالانه

پیشنهاد مطالعه: پی پال بهتر است یا ویزا کارت

پرفکت مانی از چه سیستم های برای انتقال پول استفاده می کند؟

  • انتقال داخلی

برای دریافت حواله داخلی باید شماره حساب، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را به فرستنده ارائه دهید. این سیستم برای انجام تراکنش‌های داخلی هزینه‌ای دریافت می‌کند و مبلغ واریز شده با مبلغ ارسال شده متفاوت است.

  •  سیم بانکی

فقط دارندگان حساب های احراز هویت شده به تراکنش های سیم بانکی دسترسی دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم سفارش سیم بانکی را تکمیل کرده و یک حساب بانکی برای تراکنش مشخص کنید. اکیداً توصیه می شود که تا حد امکان اطلاعات بیشتری ارائه دهید، زیرا این امر به شما در پیگیری‌ها کمک می کند.

  • شرکای تایید شده مبادله ارز

برای واریز پول نقد به حساب پرفکت مانی خود، از یکی از شرکای خدمات صرافی معتبر پرفکت مانی استفاده کنید. کلیه خدمات ذکر شده در وب‌سایت‌های شرکای خدمات صرافی معتبر به درستی بررسی و آزمایش شده است و اطمینان حاصل می‌شود که تراکنش‌ها بدون مشکل انجام می‌شود. هر شریک صرافی مجموعه‌ای از شرایط و ضوابط و همچنین گزینه‌های سپرده خود را دارد.

  • بیت کوین

بیت کوین یک ارز دیجیتال شناخته شده در سراسر جهان است. برای وارد کردن بیت کوین به یک حساب، کاربر ابتدا باید یک دستور واریز شامل شماره حساب و مقداری که باید با بیت کوین شارژ شود بسازد، سپس سفارش را مشاهده و تایید کند. پس از ثبت سفارش، سیستم یک آدرس بیت کوین را برای شما ارسال می کند که باید ظرف 24 ساعت مبلغ لازم را به آن ارسال کنید. مبلغ ارسال شده به آدرس بیت کوین باید با ارزش فاکتور برابر باشد. اگر می‌خواهید در دو یا چند قسط پرداخت کنید، مطمئن شوید که کل مبلغ با مبلغ سپرده مندرج در فرم خرید برابری می‌کند.

  • تبادل اعتبار

مکانیسم پرفکت مانی به شما امکان می دهد از سایر کاربران PM برای تامین مالی حساب خود پول قرض کنید. وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و برای دسترسی به صرافی اعتباری به بخش مربوطه بروید. اگر به وام نیاز دارید، باید درخواستی را پر کنید یا در مورد پیشنهادهای وام فعلی تحقیق کنید. اگر پیشنهاد وام دهنده نیازهای وام گیرنده را برآورده کند، پس از تکمیل معامله، پول به حساب وام گیرنده ارسال می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: خرید با پی پال، ویزا کارت مجازی برای پی پال

نتیجه

همانطور که دیدید، پی پال و پرفکت مانی هرکدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. این شما هستید که باید تشخیص دهید که کدام مزایا و معایب آن دو برای شما نقشی حیاتی‌تر دارد. بعد از تصمیم گیری در این مورد می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین، مثل سفیرپیمنت، اقدام به تبدیل پی پال به پرفکت مانی یا برعکس بپردازید. سفیرپیمنت ارائه‌دهنده خدمات پرفکت مانی و پی پال اعم از افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال، خرید پی پال، آموزش نصب پی پال و پرفکت مانی است. شما می‌توانید جهت دریافت خدمات ذکر شده با کارشناسان سفیرپیمنت در ارتباط باشید. در صورتی که برای تبدیل پی‌ پال به پرفکت مانی همچنان سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کرده تا پاسخ آن را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(8)
   
مهگل خوانساری کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا روش سریعی برای تبدیل پی پال به پرفکت مانی است ؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    می‌توانید از طریق سفیرپیمنت اقدام بفرمایید.

   
موسی احمدعلی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

سلام… برای دسترسی به سایت پرفکت مانی من الان نمیتونم بدون فیلترشکن وارد بشم اما زبان فارسی رو پشتیبانی می‌کنه… به نظر شما با هویت ایرانی مشکل داره یا میشه با هویت خودمون ثبت‌نام رو انجام داد.

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

    سلام. پرفکت مانی با هویت ایرانی مشکلی نداره و حتی میتونید آدرس ایران رو هم وارد کنید. اما هم با Ip و هم با تلفن ایران مشکل داره و نمیشه از اونها استفاده کرد

   
محمدعلی کاربر سایت ۲۳ تیر ۱۴۰۱

سلام
ببخشید شما برای انتقال پول از پی پال به وب مانی چقدر کارمزد می‌گیرید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز امکان انتقال مستقیم وجه از پی پال به وبمانی وجود نداره. بر اساس اعلام وزیر کشور هم خدمات وبمانی در مجموعه ارائه نمیدیم.

   
بهار کاربر سایت ۱۳ تیر ۱۴۰۱

معذرت میخوام برای انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی نمیتونم ایمیلی که باهاش افتتاح حساب پرفکت مانی کردم رو در پی پال بزنم و انتقال صورت بگیره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    وقت بخیر
    دوست عزیز امکان انتقال مستقیم پول از پی پال به پرفکت مانی یا بالعکس وجود نداره.